• 088-383 88 38
Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

VACATURE | Duits- en Nederlandstalige Medewerker Klantenservice

Egardia is het eerste op internet gebaseerde alles-in-één alarm- en huisautomatiseringsysteem. Middels een persoonlijke website en de Egardia App kan het systeem op afstand worden bediend en ingesteld. Klanten worden door Egardia direct per sms, telefoon of e-mail gewaarschuwd bij een alarm (zie www.egardia.com). We zijn een innovatief, jong en groeiend bedrijf in Nederland en actief in de landen Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Luxemburg en Nederland. Deze groei wordt gerealiseerd door een leuk en enthousiast team. Ons kantoor is gevestigd in Gorinchem, vlakbij de snelweg A27 en A15. Het bus- en treinstation van Gorinchem ligt op 200 meter van het kantoor. We zoeken per direct een medewerker klantenservice die zowel algemene klantenservice activiteiten als inhoudelijke support kan uitvoeren voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Luxemburg en Nederland. De klantenservice draagt zorg voor het aannemen en behandelen van klantvragen. Pre-sales en after-sales vragen komen telefonisch of per email binnen en worden door de klantenservice in behandeling genomen. Ons doel is om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te verkrijgen. Jij bent verantwoordelijk voor de directe afhandeling van klantcontacten (vragen, verzoeken, storingen en klachten) binnen onze klantenservice afdeling voor Duitsland, Oosterrijk, Zwitserland, België, Luxemburg en Nederland.

Werkzaamheden:

  • Directe beantwoording van telefonische- en e-mailcontacten voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Luxemburg en Nederland;
  • Behandeling van klantvragen, voor en na de verkoop;
  • Eerste aanspreekpunt voor complexere klantproblemen;
  • Oplossen van specifieke klantproblemen bij installatie;
  • Behandelen van retouren en defecten;

Wij vragen:

  • Ervaring met klantenservice activiteiten;
  • Ervaring of gerichte affiniteit met (internet en ICT) techniek en computervaardigheden;
  • Klant- en servicegerichte houding;
  • Commerciële vaardigheden;
  • MBO niveau, bij voorkeur richting techniek of automatisering, bij voorkeur aangevuld met cursussen op gebied van customer service;
  • Perfecte beheersing van de Duitse, Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief sterk;
  • Flexibele en pro-actieve werkhouding;
  • 40 uur per week, geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wij bieden:

  • Een zelfstandige functie met een gedegen inwerktraject;
  • Groeimogelijkheden binnen een internationale omgeving;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap;
  • Informele werksfeer in een klein en ondernemend team, met korte communicatie lijnen, bij een groeiend en succesvol bedrijf met een slim en innovatief product;
  • Prima salaris en secundaire voorwaarden, zoals pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden.

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en kan je voldoen aan de functie eisen neem dan contact met ons op.

Telefoon: 088-383 8800 E-mail: werken@woonveilig.nl Contactpersoon: Michael Vrijland

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.