• 088-383 88 38
Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Al ruim 10 jaar de meest betrouwbare Online Alarmcentrale van Nederland

WoonVeilig ontwikkelde als eerste in Nederland een Online Alarmcentrale die iedere seconde het huis bewaakt en direct belt, sms't en en e-mailt bij een alarm. Zolang er activiteit in de woning is blijven we bellen en smsen totdat een contactpersoon reageert. We laten je ook weten als we merken dat de internetverbinding of stroomvoorziening is verbroken en als het alarmsysteem is gesaboteerd. Je hebt met WoonVeilig daarom altijd de zekerheid van goede huisbeveiliging zonder tussenkomst van een dure bemande meldkamer.

Een alarm! En dan?

In geval van een alarmmelding belt en sms't onze online alarmcentrale direct jou en je contactpersonen in de door jou ingestelde volgorde. Je kunt tot 6 telefoonnummers voor telefonische alarmmeldingen en 6 mobiele nummers voor meldingen per sms opgeven. Dit kunnen de nummers van buren, familie en vrienden zijn. Zodra iemand tijdens de alarmmelding aangeeft actie te kunnen ondernemen stoppen we met het alarmeren van de overige personen. En in geval van een brand-, koolmonoxide- en paniekalarm dan alarmeren we iedereen gelijktijdig. Zo kan er altijd direct actie worden ondernomen om verdere schade te voorkomen.

Direct de beelden op je mobiele telefoon

Beschik je ook over een WoonVeilig HD camera dan worden er tijdens een alarm opnames gemaakt. Deze worden meteen veilig opgeslagen in je WoonVeilig cloud. Gelijktijdig sturen we de beelden naar je mobiele telefoon. Zo kan je waar je ook bent altijd direct vaststellen wat er thuis aan de hand is.

Automatisch Logboek

In de WoonVeilig App en in je persoonlijke online account kun je zien wat er thuis is gebeurd. Zijn de kinderen thuis gekomen? Door wie is het alarm uitgezet? Welke onderhoudsmeldingen staan er voor me klaar?

Onderhoud kun je eenvoudig zelf

De Online Alarmcentrale geeft ook aan wanneer onderhoud nodig is. Je krijgt automatisch een e-mail met een instructie wat er aan het systeem mankeert en wat je moet doen om het te herstellen. We versturen bijvoorbeeld een maand vooraf per e-mail of SMS een bericht dat een batterij bijna op is. Je hebt dan nog een maand om de batterij te vervangen.