• 088-383 88 38
Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Al ruim 10 jaar de meest betrouwbare Online Alarmcentrale van Nederland

WoonVeilig ontwikkelde als eerste in Nederland een Online Alarmcentrale die iedere seconde het huis bewaakt en direct belt, sms't en en e-mailt bij een alarm. Onze Online Alarmcentrale is niet vergelijkbaar met een uitbel- of gsm-alarmsysteem maar blijft notificeren totdat een contactpersoon reageert; ook als de verbinding, de stroomvoorziening of het alarmsysteem is gesaboteerd. Oftewel je hebt continue de zekerheid van goede huisbeveiliging zonder tussenkomst van een dure bemande meldkamer.

Een alarm! En dan?

De WoonVeilig beveiligingsdienst houdt in combinatie met de slimme sensoren van het alarmsysteem 24 uur per dag je huis goed in de gaten. In het geval van een alarmmelding worden jij en je ingestelde contactpersonen direct door ons gewaarschuwd per sms, telefoon of e-mail. Je kunt in totaal 6 telefoonnummers opgeven voor de telefonische alarmmelding en nog eens 6 telefoonnummers waarop je de melding per sms ontvangt. Zo kan er altijd iemand direct actie ondernemen om verdere schade te voorkomen.

Doelgerichte notificatie per alarmmelding

In het geval van een inbraakalarm zal de eerste contactpersoon direct gewaarschuwd worden. Vervolgens worden de andere contactpersonen achtereenvolgens geïnformeerd met een interval van 90 seconden. In het geval van een brand- of paniekalarm worden direct alle contactpersonen tegelijk gewaarschuwd. Beschik je daarnaast ook over een WoonVeilig HD camera dan worden er bij een alarm direct opnames gemaakt en veilig opgeslagen in je WoonVeilig cloud.

Automatisch Logboek

In de App en in je persoonlijke website kun je zien wat er thuis is gebeurd. Zijn de kinderen thuis gekomen? Door wie is het alarm uitgezet? Welke onderhoudsmeldingen staan er voor me klaar?

Onderhoud kun je eenvoudig zelf

De Online Alarmcentrale geeft ook aan wanneer onderhoud nodig is. Je krijgt automatisch een e-mail met een instructie wat er aan het systeem mankeert en wat je moet doen om het te herstellen. We versturen bijvoorbeeld een maand vooraf per e-mail of SMS een bericht dat een batterij bijna op is. Je hebt dan nog een maand om de batterij te vervangen.