• 088-383 88 38
Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Klantenservice

Contact

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Wij staan voor je klaar om je van dienst te zijn.

Telefoon: op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur op telefoonnummer 088-383 88 38.

e-mail: klantenservice@woonveilig.nl

Meer contactmogelijkheden

Veelgestelde vragen

Vragen over het gebruik van WoonVeilig? We hebben alle veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Beveiligingsadvies

Wil je weten welke melders je voor jouw woning nodig hebt? Wij hebben een handig overzicht gemaakt zodat je eenvoudig kan bepalen wat er voor jouw woning nodig is.

Bekijk het online beveiligingsadvies.

Betrouwbare bezorging

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld? PostNL zorgt er dan voor dat je WoonVeilig al de volgende dag in huis hebt.

Lees hier alles over de bezorging

Veilig betalen

In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard) of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving. Ook is het mogelijk om onder rembours te bestellen.

Bekijk hier alle betaalmogelijkheden

4 jaar Garantie

WoonVeilig geeft 4 jaar garantie op alle producten. Heb je een probleem? neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij lossen het graag voor je op.

Alles over de WoonVeilig 4 jaar Garantie

Handleiding

Het WoonVeilig Alarmsysteem installeren of wil je een extra accessoire in gebruik nemen? Installatie is heel eenvoudig.

Bekijk hier de handleidingen

Liever niet zelf installeren?

Het WoonVeilig Alarmsysteem is zeer eenvoudig zelf te installeren. Toch liever niet zelf installeren? Laat WoonVeilig dan voor een vast en laag bedrag installeren door onze installatiepartner GUIDION.

Installatieservice

Wijzigingen of verhuizen

Wil je een wijziging doorgeven in je persoonlijke gegevens? Deze kan je zelf aanpassen binnen je persoonlijke WoonVeilig omgeving.

Ga direct naar je persoonlijke WoonVeilig omgeving.

Opzeggen

Wij houden niet van lange contracten, dus opzeggen kan altijd. Wil je WoonVeilig, om wat voor reden dan ook, opzeggen?

Neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice.

Klachtenprocedure

WoonVeilig streeft er altijd naar om de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dien dan een klacht bij ons in.

e-mail: klantenservice@woonveilig.nl

Lees hier alles over onze klachtenprocedure.