• 088-383 88 38
Uw winkelwagen is leeg.
Verder winkelen

Bezorging

Het WoonVeilig Alarmsysteem en alle WoonVeilig accessoires zijn gemakkelijk en snel te bestellen in de Online Shop. Heb je op werkdagen voor 20:00 uur 's avonds besteld, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag per PostNL verstuurd. Je kan het pakket dan al vanaf de volgende dag aan de deur verwachten.

Nadat de bestelling is verzonden krijg je hiervan per e-mail een bevestiging met daarin het PostNL Track en Trace nummer. Hiermee kan je de status van de verzending van jouw pakket nauwkeurig volgen. Zo weet je precies hoe laat je de postbode aan de deur kan verwachten.

Het WoonVeilig Alarmsysteem vandaag nog in huis?

Het WoonVeilig Alarmsysteem is onder andere ook verkrijgbaar bij Media Markt, Coolblue en Hornbach.

Vind de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt

Verzendkosten

Bij een bestelwaarde van meer dan € 50,- betaal je bij WoonVeilig geen verzendkosten. In andere gevallen zijn onze verzendkosten voor afleveradressen in Nederland € 9,95 inclusief BTW per bestelling of € 3,95 bij bestelling van uitsluitend batterijen. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen als het artikel niet meer leverbaar is. Als je al betaald hebt, dan storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Afleverprocedure

Producten die je bij WoonVeilig bestelt, worden op het afleveradres in Nederland dat je bij je bestelling hebt opgegeven, afgeleverd.

Er kan niet worden afgeleverd op:

  • Afhaalpunten
  • Postbussen
  • Antwoordnummers
  • Tijdelijke adressen
  • Poste restante

Als het product tijdelijk niet op voorraad is, kan dit leiden tot een langere levertijd. Wij stellen je hiervan op de hoogte. Je ontvangt je bestelling in één keer. Als je binnen 30 dagen na bestellen nog geen product hebt ontvangen, kan je je bestelling zonder kosten annuleren.

WoonVeilig aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade veroorzaakt door vertraging of het niet beschikbaar komen van producten of diensten die je via WoonVeilig hebt besteld.