Vacature I Manager Customer Services (32-36 uur/week)
Innovators op het gebied van huisbeveiliging
In 2008 ontwikkelde WoonVeilig de eerste Online Alarmcentrale. Wij maakten daarmee de wereld van de beveiliging in één klap modern! Een connected app gestuurd alarm- en camerasysteem, afgestemd op de hedendaagse mens die ‘in control’ wil zijn. De internationale tak ging in 2012 van start onder de naam Egardia en groeit nog steeds gestaag in meerdere landen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Frankrijk en België. WoonVeilig levert haar producten en diensten via zowel online -, partner- en retailkanalen en is met het merk WoonVeilig marktleider in Nederland op het gebied van slim en veilig wonen.
Ambitieus in constante verbetering
Inmiddels heeft WoonVeilig zich ontwikkeld tot een internationaal bedrijf met meerdere afdelingen waar gedreven experts dagelijks nieuwe plannen ontwikkelen. Eenvoudige beveiligingsproducten en diensten die beschikbaar zijn voor iedereen. Met elkaar wordt over elke stap, elke procedure en elke nieuwe ontwikkeling heel goed nagedacht. Hierbij staat innovatie en perfectionering voorop.
We nemen verantwoordelijkheid
Bij WoonVeilig krijg je de kans om te laten zien waar je goed in bent. We geven je de ruimte en middelen om jezelf te verbeteren en je ideeën te ‘pluggen’. We zijn een innovatief en groeiend bedrijf met wereldwijde ambities. Deze groei wordt gerealiseerd door een enthousiast, betrokken team, vanuit ons hoofdkantoor te Gorinchem.
We zijn op zoek naar?
Een visionaire Manager Customer Service die gedreven is om een omgeving te creëren waarbij ons klantcontact altijd top of the notch is. Jouw hoofddoel is het borgen van een hecht en enthousiast customer service team dat iedere dag met veel plezier zorgt voor tevreden klanten.
Wat ga je doen?
Als Manager Customer Service maak je onderdeel uit van het Management Team van WoonVeilig en Egardia en werk je nauw samen met de collega’s van Marketing & Sales, Operations & Finance en IT & Innovation en de directie. In totaal werken er ongeveer 35 mensen bij WoonVeilig.
Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden bestaan uit:
- Opstellen van een gedragen afdelingsplan inclusief de doorvertaling in een actie-plan om dit te realiseren.
- Het verder verbeteren van de customer service processen. Klanttevredenheid, kwaliteit en efficiency van het klantcontact staat hierbij centraal.
- Een visie ontwikkelen waarmee Customer Service voorbereid is op toekomstige ontwikkelingen.
- Zorgen dat de Customer Service organisatie steeds meer commercieel vaardig wordt.
- Participeren in verbeter-projecten namens Customer Service om zo een goede onboarding bij de klant te borgen.
- De best practices onderzoeken binnen het Customer Service werkveld en plannen maken om de processen, systemen en competenties binnen het team verder te ontwikkelen.
- Rapporteren over de Customer Service KPI’s waaronder de klanttevredenheid en het signaleren van obstakels en kansen uit klantinteracties in de breedste zin om mede op basis daarvan als de organisatie verder te ontwikkelen.
Hoe pas je in ons team?
Als Manager Customer Service speel je een belangrijke rol in onze organisatie. Je kan je werkzaamheden goed plannen, je bent een people manager, je ziet continu verbeterkansen, hebt verantwoordelijkheidsgevoel en overtuigingskracht en kan goed samenwerken.
Daarnaast is het belangrijk dat je:
- Over uitstekend analytisch inzicht beschikt;
- De Nederlandse én de Engelse taal beheerst, Duits is een grote pré;
- Minimaal een HBO/WO opleiding hebt afgerond;
- Enige jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
- Beschikt over een 'Getting Things Done' mentaliteit;
- Oplossingsgericht werkt én een klantgerichte houding hebt.
Geboden wordt:
- Een zeer afwisselende functie op de meest klantgerichte afdeling van WoonVeilig & Egardia;
- Werken in een informele en gedreven cultuur van een groeiend en succesvol bedrijf;
- Je krijgt er een team van enthousiaste en gedreven collega’s bij;
- Bruto salaris rond €3.750 op basis van 40 uur;
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een bijdrage in je pensioen en reiskostenvergoeding;
- Leren is voor ons heel gewoon. Jij bent verantwoordelijk voor je eigen ontwikkeling en jij bepaalt dus ook hoe, wat en wanneer je leert. Wij ondersteunen jou daarbij waar we kunnen!
Enthousiast?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en voldoe je aan de functie-eisen stuur dan je CV en motivatie per e-mail: werken@woonveilig.nl. Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen telefoon: 088-383 8800, contactpersoon: Marcel Annaka.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.
Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.
Start mijn adviesaanvraag1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?
Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?
Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.
Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.
Vorige3. Wat vind je nog meer van belang voor jouw huisbeveiligingsoplossing?
Kies uit: (meerdere antwoorden mogelijk)
Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.
Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.
Vul een geldig e-mailadres in.
Jouw advies wordt samengesteld
Bedankt voor het invullen van jouw gegevens
Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld.
Ga direct naar mijn beveiligingsadvies